Första skoldagen

Idag hade jag ställt klockan på halv 7 holy fuck säger jag bara. Men jag sov kvar till kvart i. Sen gick jag upp och gjorde mig i ordning och åt frukost, :O mitt nya liv har börjat med frukost (Y). Det var trevligt, jag petter och vira åt tillsammans. sen fick jag rusa till bussen , och höll på att missa den för jag var tvungen att vänta på viris som skulle åka på min remsa. Hade u vart en bra början på första dagen. När vi kom fram till telge tog vi bussen upp till skolan , som var packad. Hm. Men men. Sen när jag kom  fram fick jag fylla i lite saker och fick papper och sånt, fick även busskort :D Yay. Har inte bestämt mig än om jag ska fylla på det till helg kort med, beror på om jag skaffar något jobb i södertälje. En jättesnäll tjejj från min klass satt och väntade så vi gick tillsammans till klassrummet, Jytte hette hon :)

Första lektionen var typ datakkunskap, men jag hade inge konto så jag fick sitta och glo på de andra, haha. Sedan skulle vi interjuva varsin kompis så jag interjuva Jytte. Sedan när vi var klara gick vi och åt lunch med några tjejer i klasssen. Det var asmånga snälla :) men det är dock bara 7 st killar, men jag hoppas på fler, kanske blir nån som börjar senare som jag gjorde. Maten var väldigt lyxig tycker jag, hehe . Eller asså man kunde välja på 4 saker typ. Mysg matsal också.

Senare när jag är på väg tll mitt klassrum känner jag hur min mobil vibrerar och när jag tar upp den läggs det precis på. Sen har jag fått sms av någon där det står att jag skakomma till matsalen för elvira har käkat fisk som hon är allergisk mot så hon ligger på golvet och inte kan andas :( jag skyndade mig dit men när jag kom låg hon reden på båren typ och är alldeles svullen och röd i ansiktetk, usch det var asläskigt. Jag och petter springer efter ambulansen men endast en får följa med , och den platsen roffade läraren åt sig. Stackars Vira. Men jag pratade nyss med henne och hon mår bra nu, så hon kommer hem i morn :). Jag ska ge henne nåt fint :)

Efter skolan gick jag bex och sjögren ner på stan och käkade på nancys, känns som jag kommer hänga där rätt mkt efter skolan , hehe. Jag köpte även en halsduk och mössa, hehe bra attt va ute i god tid, men de var så fina ;D Nu ska jag renskriva interjuven som vi fick i läxa idag, fan jag som sa till mig själv att jag inte skulle gå någon plugg linje...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh, tänk om jag också fick känna så om min klass :(

2008-08-21 @ 14:34:31
URL: http://johannakarlsson68.blogg.se/
Postat av: idahoe

later som en kul klass alla fall :)

nee stackars elvira :O later varsta laskigt

pusss<3

2008-08-24 @ 08:21:00
URL: http://idalinderbrandt.blogspot.com
Postat av: ellinor bodewall

meeen guud, stackars vira :O<3

2008-08-27 @ 16:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0