Ny design

Hej :) Nu har ja ny design på min blogg så jag skulle få tillbaka min inspiration :) Jokern inspirerar mig.<3 TACK JOHANNA FÖR HJÄLPEN! <3.

men i alla fall. idag var en väldigt seg dag, höll på att somna på två lektioner, inte för att det var tråkigt men jag var såå trött. Hade många håltimmar det var skönt. Bytte mobilnummer med de flesta tjejerna i klassen med, roligt att alla har comviq med :D.  IDag hade vi engelska och historia, två av mina favvoämen. Samma lärare har vi med, Evangelos.   Det roliga med Wendela hebbe är att eleverna får typ bestämma va de vill vad de vill göra på lektionerna. Fett soft :D Om vi är onöjda med planeringar får man säga till så kan de typ ändra. Hehe. Åh fan vad skönt. Jag börjar 10 i morgon så jag får sova lite längre. NICE. Jag pallar inte att gå upp kvart i 7 när jag brukade gå upp kvart i 8 i 9an. Men aja. I morn slutar jag 2. Jag vet inte vad jag ska göra efter skolan, typ sova :) Vill hyra film, helst vill jag se Batman men den kommer dröja innan den kommer :( Får i alla fall glädjas till att min blogg är som Batman :D Haha. Okej nu ska jag sova. Godnatt :*



Kommentarer
Postat av: Johanna

Duktig Elin ;D

2008-08-29 @ 07:59:19
URL: http://johannakarlsson68.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0