Usch med regn!

Hej :)

Idag hade jag sovmorgon till 10, så jag fick ta 9 bussen. när jag kom upp till telge hade bussen upp till skolan redan kommit så den var smockfull men jag klämde mig på. Så direkt när jag kom på och ställde mig i början av bussen tappa jag mobilen så den studsa på en tjejs fot och jag typ slängde mig nästamn ner och tog uppp den och skrek förlåt över hela bussen typ, sen när jag reste mig upp gick jag in i folket bakom som klev på bussen, en van dem var Jimmy från min gamla klass. Usch det var en tuff resa upp till skolan och jag var säkert asröd i fejjan hela tiden .

Första lektionen var NO, och det var rätt kul. Vi ska hålla på med ekologi. sen hade vi lunch, uäääk linssoppa= spya. Jag åt flingor ist. Jag har bara två lektioner på fredagar så den andra var Mediaproduktion och just nu har vi digitalt foto. Värsta roligt. :D. IDag fick vi lära oss lite om photoshop, det är asabra eftersom jag aldrig använt det förut. Vi skulle ta en bild på oss själva och klistra in den brevid kändisar, hehe. Det gick ju så där. Men jag och brad pitt  var så snygga tillsammans :) När jag sedan slutade gick jag ner till bussen med klassens nya tjej, som kom till skolan idag. Frida , Lindkvist tror  jag det var. Elin sjögrens kompis btw för er som känner elin ;) Det spöregande hela vägen ner till busse, hm och inge paraply hade man heller så jag kände mig döläcker. Jag ställde mig vid stationen så kommer elin och pernilla gående och elin utbrister nåt som : " Oj elin" jag ba har jag smink under ögonen, hehe aa, säger hon. Hm, men jag fick lite hjälp att få bort det ;). Sedan när jag sitter på bussen får jag sms från malin där hon frågar om jag är blöt. sen skriver hon " Tyckte så synd om dig, du såg ut som en liten blöt å söt  å ledsen å ensam hundvalp" . Haha jaa jag könde mig rätt ledsen eftersom jag var dyngsur och så frös jag .

Nu sitter jag och kollar på 10 things I hate about you. Den är så bra :) Söta heath <3 Ikväll ska jag nog ha lite myskväll med film och cola snören.

Ungefär så här ledsen var jag när jag stod vid bussen och vänta :(

Ungefär så här ledsen var jag vid bussen idag för jag var så blöt :(


Kommentarer
Postat av: Johanna

Söta lilla Frida :) Du får hälsa henne från mig!

Elin, du är ju alltid döööö läcker ;)

2008-08-30 @ 10:21:00
URL: http://johannakarlsson68.blogg.se/
Postat av: ida

maah stackare :( har ar det soligt och varmt, asjobbigt att springa i pa eftermiddagarna dock.. ar i skolan och har web design just nu :D puss saknar dig <3

2008-09-04 @ 19:59:27
URL: http://idalinderbrandt.blogspot.com
Postat av: Markus

Censurerat bh:n? ;)

2008-10-21 @ 17:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0