day off!

Hejsan :) Idag vart alla mina lektioner inställda, så jag är ledig hela dagen! Jag vet att det svider :). Så jag gick upp halv 11, haha simon fick gå upp halv 9 medans jag låg och mös i sängen , mohaha. Han börjar faktiskt typ 10-12 varje dag så det är inte så synd om han.

Men i alla fall. Nu tänkte jag äta lite frukost ( blä), och sedan tänkte jag göra klart den där jävla historian, varför fick jag den tråkigaste grejjen att skriva om? Habsburg liksom, vad e de?. Sen ska jag kl 2 åka in till centralen och möta simon och då ska vi in till hans syrra och handla på björn borg i barkarby. Eftersom hon jobbar där får vi rabatt, tihi. Jag ska köpa kalsonger till papi i julklapp. Sen i kväll ska jag städa mitt rum för pappa kommer hem och då äre ordning och reda som gäller. Han skulle nog kräkas av ilska om han såg mitt rum (A). 

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0