I can tell your purse is fake

Helllouuuu. Idag hade jag japanska på morgonen, jag kan typ halva hiragana ( det japanska alfabetet ). Vi har prov på måndag så jag ska plugga på söndag, annaars blire 3 omprov ( om inte mer ???). Som vanligt vart det lite konflikter på japanska lektionen, det brukar helt enkelt bli så. Men det var trevligt :D.

Sen hade vi NO redovisning, omg. Jag och Joanna gjorde bort oss totalt. Vi redovisa om helt fel ämne och vi började asgarva och garva igenom hela redovisningen, det var inte kul. Men det tyckte säkert resten av klassen ´med. Oscar nämnde bla att han bet typ sönder sin tröja för att inte garva, kul att någon fick nöje av våran pinsamhet ^^.  Sen hade vi medieproduktion och jag låg fett efter men jag jobbade jätteduktigt så jag kom nästan ikapp. Tyckte jag var fett bra. Sen efter skolan umgicks jag lite med simon. Idag är han i Spånga på fest typ, jag skulle följt med men ska jobba i morgon så jag orkar inte :). Håller mig i nykvarn idag. Nej nu ska jag kolla när bexi käkar kebab. Sen hyr vi film i guess.

Pöss



Kommentarer
Postat av: Johanna

2008-12-06 @ 23:19:05
URL: http://johannakarlsson68.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh, jag blir så stolt Elin att du är så duktig och skriver! :D

2008-12-06 @ 23:19:50
URL: http://johannakarlsson68.blogg.se/
Postat av: Sebbe xD

=O! får du läsa japanska o.O vill jag me =/

2008-12-28 @ 00:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0