JULLOV

Tjoho!
Idag gick jag upp tidigt och duschade, sen gjorde jag ordning julfika till skolan som vi skulle ha med oss. Det var samling i aulan för de flesta eleverna. Dans, musik och teater klasserna hade gjort i ordning en julshow! Det var jätte mysigt att titta på och musik elverna sjunger grymt snyggt. Blir lite avis när jag tänker på hur det låter när jag sjunger i duschen...

Sedan när vi ska ut ur aulan ser man stora feta och massa snöflingor så jag utbrister :" ÅH titta siom det snöar" Sen pratar jag glatt och högt om hur kul det är med snö. Sedan börjar en lärare att gapskratta men det tänkte ju inte jag på, hon garva hela tiden när hon gick brevid mig. Sedan visar det sig när vi kommer ut att de har ställt en snömaskin utanför... besvikselsen var enorm och jag kände mig som ett nöt. Ja som trodde det snöa :(

BLIR DET NÅN SNÖ ALLS TILL JUL? Jag älskar ju snö :(

Sen fika vi i klassrummet och jag fick busskort och en biobiljett för jag var så duktig att vara med på öppet hus :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vill också ha snö. Klädde granen idag och hade ingen julkänsla alls :(

2008-12-20 @ 16:48:28
URL: http://johannakarlsson68.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0