Knäck

Juste, jag glömde berätta att jag och simon gjorde laktosfria knäck igår, eftersom simon inte tål mjölk. Det vart lite hysteriskt kan jag ju säga. När jag skulle häll den sista satsen i formarna råkade jag droppa skitvarm knäck rakt på simons hand :O. det gjorde nog ont för han kunde inte ens skrika ;D haha och eftersom jag fick panik så rikade jag droppa mej själv på handen och fingret. Så vi båda två sprang till kranen och sköljde :). Haha jag har nog inte känt en sån smärta på länge. Det var lite hemskt.

Men titta så fin den blev!  åh jag vill ha en systemkamera så man kan ta fina bilder, fast jag lär ju inte använda den så mycket men det skulle va kul. 


                    

Som ni ser suger min kamera :)

Kommentarer
Postat av: Erik

Man kan ta bra bilder utan att ha en systemkamera, kanske DU som suger? Eh?

2008-12-18 @ 23:32:18
Postat av: elin.

NEJ ERIK. JAg höll kameran perfekt stilla, men det blev suddigt ändå

2008-12-19 @ 13:25:41
Postat av: Erik

JO ELIN, du måste bara ställa in rätt. ;)))

2008-12-19 @ 21:37:49
Postat av: Anonym

aktivera makro :P

2008-12-27 @ 00:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0