My baby is gone

Hellllluuuu.

Jag tänkte berätta om gårdagen. Jag och elllie åkte nämligen upp till sthlm för att handla på mellandagsrean. Shit vad folk, men shit vad kläder :D Jag hittade massor och handlade upp hela lönen, ( STOLT). Jag köpte:

* Väska, topshop
* Chinos, BikBok
* Gula Jeans, BikBok
* Leopard kjol, BikBok
* Lång skjorta, Monki
* Stor Tshirt, Monki
* Strumpbyxor, Indiska
* Glas, Indiska.
* Rosa Jacka, HM

Jag är jättenökd med mina saker , men det vägde dock 10 kilo så inte så kul att bära omkring på  ^^. Sen hoppa jag av i södertälje syd där simon och hans mamma hämta mig. Sen åkte vi hem till han och åt middag. Sen visade jag simon alla mina nya saker, han vart nog lite impad tror jag. Sen tog jag 10 bussen hem, så var jag tvungen att säga hejdå till siomn som åkte till Norrland ;( Det var lite sorgligt. Han ska va borta en vecka så nu känner jag mig lite ensam allt. nej men nu ska jag och vira starta band i rock band.


Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0