New Year's Eve

Hejsan
Idag var jag och mamma och hälsa på pappa på sjukhuset eftersom han har slagit axeln ur led och väntar på att opereras. Det suger att han måste ligga och vänta på besked vad fan problemet är. Men jag blir faktiskt sur när han ligger där med värsta smärtan ever och det ändå som hjälper är morfin som gör att man blir hög. Nu missar han hela nyårsafton bara för det. Jag hoppas han blir bättre snart <3

Kvällen firas med Johanna och Caroline  m.fl och jag tror det kommer bli jättekul! :D

Pöss alla

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det var aaaaaaaaaasa kul!





Men skriv mera sötnos! (a) <3<3<3

2009-01-06 @ 14:01:59
Postat av: Frida

Hihi den där katten ser nästan ut som de vi tittade på hos Jytte, maine coone elelr vad de heter. Men den var grymt söt! :)

2009-01-08 @ 19:50:42
URL: http://mangosorbet.blogg.se/
Postat av: eeeeelin

katten är hälften maine coone :D hihi

2009-01-08 @ 20:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0