Now it's time to pray for the weekend baaaaabe.

Hejsan :)

Väldigt behaglig helg om jag får sägat. I fredags var jag med ellie, min kusin. Vi hyrde film, jag hade fått för mig att the grudge 2 var asbra så vi hyrde den. Den sög Get. Senare på kvällen kom simon hem till mig och sov. Han hade med sig THE DARK KNIGHT!!!!. Det var najs det. Vi kolla på bonusmaterialet för vi skulle spara filmen till lördagen. Trist nog = inga joker special = trist. De visa typ hur de byggde batmans cykel, who cares?. Men lite coola saker fick man se som var rätt intressant.

Sedan på lördagen gick man upp tidigt , 12 (A), för att hjälpa på Noels 8 års kalas. Det var darth wader tema typ, usch star wars. Hjääälp vilka vildar killar är! Det var helt livat i huset , de sprang runt och slogs och skrek och hoppa och slängde runt paketen. Man kan ju hoppas på en tjej om man nu bestämmer sig för att skaffa barn, annars lär jag väl få ett eppelepsi ( ? ) anfall. Tacka vet jag mina kalas när jag var utklädd till prinsessa och alla satt i en ring och kolla när jag öppna mina presenter. Men jag tror nog noel var jättenödj, det var ett trevligt kalas trots vildarna. efter kalaset var det meningen att vi skulle på middag hos farmor och stöpa ljus ( tradition i släkten ). Men då ringde farmor och sa att farafra hade kräksjuka. : " Vill ni komma ändå? ". eeeh. NAAE. Fy fan med magsjuka.

Och sen idag var jag i sthlm och handla julklappar, jag hitta till farmor, mormor, mamma och simon, så jag är nöjd Nåt jag inte är nöjd med att en äckel gubbe tog mig på röven när jag kolla i in i skyltfönstret! Fy fan vad äckligt. Jag bara stod där helt oskyldig , och sen ba gör han så. Jag stod mitt emot ellie så jag bara börja gapa som en fisk, sen ba vände jag mig om och han fortsatte gå. Haha, sen vände han sig om vid gatans slut och glodde,  hahaha fyfan. Jag och ellie bara garva åt han, om jag inte vart i chock med gapande mun hade jag nog dampat. Nu pluggar jag samhäll, åh tack janne <3


                                                            


Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha fyfan, jag kan ju säga att om jag var med hade jag nog kissat på mig av skratt :D och gapat like hell ofc ^^

2008-12-27 @ 01:28:07
URL: http://oliviabroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0