too cool for school

Tjaba. Nu sitter jag i datsalen , jag och amandaaaa sitter och gör vår powerpoint presentation till Naturkunskap. Det är jag som sköter designen, det vet ju du IDA att jag äger på ;). Ganska soft dag tdag. Sovmorgon till 10, eget arbete på NO och sen typ sitta och prata på samhäll och sen satt jag och sjöng på matten :). Jag delar med mig av min vackra röst ofc :D.

Nu väntar jag på att simon ska sluta så vi kan åka hem till mig. Vi skulle ha gymmat idag, men vi tare på söndag ist. Jag är fett nervös, jag är så svag. Men jag fick i alla fall svar från Thaiboxningen så den 20 januari börjar jag och Joanna i det! :D jääälar vilka biffar vi kommer blir, passa er. Åh jag saknar snön. Det här vädret är sorgligt, mina skor blir blöta direkt , kul att gå med blöta fötter hela den. nej tacka vettja pudeersnö :) <3. Nu ska jag leta rätt på simon.

/  Elin aka; Maggan Cameltoe

Kommentarer
Postat av: ida

sweet :) haha ja. du kommer alska gymmet, det ar faktiskt skitkul.

2008-12-03 @ 17:26:25
URL: http://idalinderbrandt.blogspot.com
Postat av: Oggy

Skolan börjar lugna ner sig lite och det är skönt. Vad roligt att du ska börja med kickboxning och gymma, man måste ha nånting att syssla med annat än vänner och skola. :)



Och det är ingenting att vara nervös över, det finns hur många olika övningar och vikter som helst så det spelar ingen roll om man är Rambo eller Lilleskutt. :)

2008-12-03 @ 22:06:05
URL: http://oggyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0