Tuesday wednesday, break my heart

Helllouuuu.

Måndag: Jag försov mig så jag kom en kvart försent till skolan men det gick bra. Vi hade svenska direkt på morgonen och sen hade vi ingen matte så jag girlsen gick ner och käka på nancys( som egentligen först skulla va sushi, som blev kebab, som blev pizza som blev nancys). Det var trevligt. Sen hade jag japanska prov sista timmen. Jag kunde alla tecken utom ji ( ca typ 60 tecken ). Jag vart jätteglad att det gått så bra med tanke på att jag pluggat som fan typ varje dag på alla lektioner. Jag satt faktiskt och pluggade flitigt i söndags. sen på kvällen åkte jag till stallet och sen hem till farmor och käkade. Sen på kvällen spela jag och Petter ROCKBAND!!! Det är skitkul. jag sitter mest vid trummorna men jag spelade lite bas och gitarr också. Det är asroligt. :).

Idag hr vi hitills haft drama, väldigt segt. Sen nu har vi historia, men tror någon jag orkar arbeta? :) Not me . Sen ikväll har noel 8års kalas och sen kommer simon hem till mig. Nu ska jag maila Ida min sötis :).

Pusssssss

Kommentarer
Postat av: ida

yay :D tankte just pa nar du skulle skicka ett ^^, pusss

2008-12-09 @ 19:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0