'caaaause you had a bad day.

Okej. Dagen starta inte bra. Jag försov mig och sen sprang jag till bussen så jag höll på att spy. Men i alla fall. Jag satt med Bex på bussen. Sen när vi kom fram till centralen och jag skulle ta 751 upp till skolan upptäcker jag att mitt busskort är borta :( jag tappa det på bussen !! Fan vad damp jag fick. Sedan fick jag smyga på 751 för jag hade inget busskort. Jag vart ledsen hela dagen. Men Jag fick låna Alexanders busskort, värsta snuffigt. Så jag kom hem i alla fall.

Sen hade vi lite lektioner och sist japanska, vi fick tillbaka proven. Jag fick 18/100 :) IG ofc, uch jag är hemsk. Kul att jag har två omprov som jag måste göra dagen innan skolan börjar, trevligt trevligt.  Men jag är lite glad för jag var inte sämst på  japanska, vissa skrev faktiskt bara sitt namn.

Sen gick simon och jag och letade jacka till mig på stan, hittade en röd fin ( varm???) på JC. den kostade 1000 men var nersänkt till 500, jag var lycklig. Snart ska jag ut i stormen och prova om den e varm. Nu ska jag duscha,

Pöss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lägg ut bild på jackan :D

2008-11-24 @ 20:44:34
URL: http://johannakarlsson68.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0