I cheated myself

Igår var först Ellie och jag i tälje.
Jag shoppade massa och först idag slog det mig att man kanske borde spara till USA i Juni hehehe.
Det får bli slutshoppat för mig i sverige ett tag framöver!
Riiiiiight.
Sen åkte ellie hem.
Senare på kvällen var det inflyttningsfest i Södetälje hos Alex.
Det var roligt.
Sen hem 12 bussen, vissa måste ju upp kl 7 och jobba...
Jobbet gick bra idag, jobbar på Coop Forum för er som vill veta.¨
Första gången som det gick bra hela dagen så jag var happy.
Sen blev det pizza med grandparents.
  
Finns det nåt godare än en nattmacka? Satt riktigt och längtade på bussen hem.


Kommentarer
Postat av: fridelinen

nattmacka är det bästa! själv åt jag typ 5-6 stycken i går... hehe, fyllekäk, mums!

2009-04-26 @ 19:37:49
URL: http://fridelinen.blogg.se/
Postat av: Elin.

fridelinen:

Jag vet, det finns inget godare. Jag tryckte i mig 2 på några sekunder :) STOLT

2009-04-26 @ 19:39:17
URL: http://eeelinskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0