Wonderfulla onsdag

Idag vaknade jag kl 9, skulle ta bussen tio.
Sen när jag kommer till skolan så får man ta frånvaro och sen dra.
Jag bestämde mig för att va duktig och stanna.
Nämligen för att besvara mail och lite stuff... hehehehe.
Ida ditt mail kommer snart! Jag har ingen inspiration än :/ men det kommer innan helgen , promise!
Mammis åker till usa och hälsar på papi ( och handlar presenter till mig hehe) på fredag så jag är ensam hemma i helgen. Nice.

Det har hittat hit ganska många människor till min blogg.
Vilket gör mig väldigt glad! t. o.m min moster hittade hit lägligt för att läsa om sin son.
Hoppas fler hakar på och läser, för det gör mig bara sugen på att skriva mer och oftare.
Så idag slutar jag 12, mmmmmmmmmmmm. Hem och sova och äta , yesyes.
Kan inte säga att jag hatar onsdagar precis.



Kommentarer
Postat av: ida

yay skynda pa :) har inte fatt mail pa en evighet kanns det som (: pusssss

2009-04-23 @ 20:14:06
URL: http://idalinderbrandt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0