Wanted dead or alive

Goooooood, den jobbigaste dagen på länge.
Vi hade friluftsdag med klassen idag, vilket innebar visst att vi skulle gå 1,5 mil.
Jag upprepar 1,5 mil!!!
Vi hade blivit tillsagda att ta med matsäck, vilket jag packade åt mig själv i morse (trodde jag).
Jag sa stolt ut till hela klassen att jag minsann brett och slagit in min macka helt själv.
Sen hade jag glömt den underbara mackan på bordet.
Jag blev utskämd för folk skratta+att jaga fick inte njuta av min underbar macka...
Men det fanns många som erbjöd sin mat till en hungrig människa alla fall, till och med lärarna.

Som jag sa tidigare så gick vi hela dagen, och stannade och svarade på lite frågor haha.

Dagens stora topics:
* Jag blev biten av en röd myra så mitt lår svullna upp.
* Jag och Jytte sjöng på en gullig låt från en film så Bex och Joanna hata oss.
* Blivit misshandlad av gräs, inför hela klassen som inte angick till rescue.
* " Tränat" första gången på 3 mån.


Bild på mig I NYC när jag håller i himlens gåva till mänskligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0