2009

Årets höjdpunkt? När Ida och jag träffades första gången på 10 mån på Times Sqaure
Årets bästa kommentar? Jytte: Åh vad tror du jag kommer få av honom? Bex: Förmodligen ***
När jag var som lyckligast? I USA när jag shoppade varje dag...
När jag mått som dåligast? Jadu, oktober var ju the month of the year
Har du förändrats i år?  Massor
Din största framgång? Tjänat massor med pengar. Katching!
Vad önskar du dig inför nästa år?  Att jag ska va skitduktig i skolan
Är det någon som du tappat kontakten med, men hittade tillbaka till i år? Nejjj
Är det någon du tappade kontakten med i år men vill ha tillbaka? Jo det är klart
Vem har du kommit närmast i år? Mamma
Började du hata någon i år? Ja det gjorde jag nog
Vem har påverkat dig mest under året? S
Hur tror du nästa år kommer bli? Bra hoppas jag
Varför tror du så? För att allt kan bli bättre än detta skit år hehehe
Är det något du ser framemot till nästa år? FLORIDA
Nyårs löfte: Träna, försöka att inte handla så mycket, spara pengar


Såhär såg förra nyår ut, hur kommer det se ut i år?

Kommentarer
Postat av: mikaela

Nej jag vet hon var snyggare förut, men hon är fortfarande as snygg :D

2009-12-31 @ 14:19:03
URL: http://mikaelakarolin.blogg.se/
Postat av: staafen

hehe åka till Florida och spara pengar, kan bli svårt ^^

Gott nytt år föresten! :)

2009-12-31 @ 14:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0