Another fall people

Mjao.

Dagen började inte bra alls.
Vaknade 7:21 och bussen gick 7:30. Usch.
Tur som jag hade så hade jag packat gympakläder och lagt fram mjukiskläder inför dagen.
Sprang som en jävel till bussen. Halka på asset i trappen. Piiiinsamt.
7 fallet i år har jag räknat ut. Halka fan inte en enda gång förra året.
Hann med bussen, yaaay.
Kom till skolan
Historia prov, gick bra faktiskt.
Sen idrott där vi dansa. Jag dampa först men sen fick vi komma på ett eget uppträdande.
Haha riktig kul faktiskt.

Träning nyss då!
Fan vad jag älskar thaien ;) Riktigt roligt faktiskt.
Jag har kommit på att jag gillar att röra på mig ( SE DÄR IDA! )
Funderar på att köpa skydd och handskar redan, då får man sparras
Tränaren gillar nog mig och joanna :) alla fall den ena av dem.
Den andra tror inte vi pallar, men jag är biff nu.
BTW  ramla påväg hem från bussen! Number 8

Peace


Kommentarer
Postat av: ida

yaaay jag ar sa stolt over dig, da kan vi trana tillsammans nar jag kommer hem :) PUSS

2009-02-07 @ 02:01:08
URL: http://idalinderbrandt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0