Just like a circus

Mjao.

Idag vaknade jag tidigt för en gångs skull.
Typ 9. Kolla lite MTV.
Sen åkte vi jag ellie, simon mama och ullis in till stan.
Simon keka kebab med alex och ellie och jag käka nancys.
Försökte kolla skor.
Fail.
Mina fötter är feta och fula.
Så jag kan inte ha några fina skor alls.
Blir väl moon boots eller lurviga snömansskor.
Inte kul att ha bigfoots. Uppskatta era fötter ni som har små.
I alla fall så hittade jag en fin tröja på HM och torrshampo.

Sen åkte vi hem.
Sen åkte jag och simon pulka med kalle, noel, pua och niki.
Det var roligt att va barn igen. Jag gjorde värsta vurpan of course.
Sen gjorde vi en snögubbe. Fin va?
Ikväll blir det oscarsgalan från 12-07:00!
GO HEATH!
Vinner han inte grinar jag.

Kyss

              
             
P.s. Det gröna på min bralla är färg från en penna, weird.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0