Next contestant

Mjao.

Dålig start på dagen.
Eller den var mysig för jag vakna brevid simon.
Det är roligare än att vakna ensam.
Men i alla fall så kom bussen skitsent.
Och det var tydligen svårt för gubben att göra snabbt så folk skulle hinna med andra bussar och tåg.
Hm, man kanske inte borde va busschaffis när man inte vet hur man trycker ner en pedal.
Så jag missa bussen upp till skolan och kom för sent till radion.

Vi hade debatt idag.
Tyckte det gick bra!
Okej vi kanske inte har SÅ mycket Uran i sverige.
Men i alla fall tillräckligt.
Sen nu ahr jag haft träning.
Var inte där förra veckan för jag var sjuk.
Layth var inte där så det var tråkigt.
Ska köpa skydd snart så får man sparras.
Och i morgon bitti ska jag prata med bästa vän<3

Puss lovers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0