No he can't read my pokerface

Mjao.

Började kl 11:10 idag. Det var skrattretande  är simon var tvungen att kliva upp halv åtta och åka till skolan när jag låg lvar och mös i sängen :) mohaha.
Äsch jag har lidit som en gris när han börja typ 10 varje dag förra terminen. 
Men jag var faktiskt skit snuffig och köptre TRE gainomax till honom för idag börjar han på gymmet igen.
Han vart glad:) Sen hade vi samhäll och matte sen sluta jag ! Kl 1 :D Så jela soft.
Sen åkte jag jytte lisa och joanna till sthlm och fixa lite grejjer.
Jytte sökte bla jobb.
Det var trevlans i sthlm, vi fick nästan ragg på kyrkogården av två niciga gubbar, fan var nästan svårt att motstå.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0