Someone call the doctors !


Majo.

Hello people.
Idag har jag vart på interjuv om arbete.
Tyckte det gick bra, men vill inte hoppas för mycket.
Han frågade vad mina svaga sidor var.
Sa att jag vart trött om jag inte käkade.
( Borde jag ha nämnt att jag har agressionsproblem och svär ?)
Sen åkte jag och S till Budofitness för skydd till mig.
Hittade handskar men jag hade tydligen ijnte tillräckligt feta ben för Large.
Så nu väntar jag på att biffen där ska ringa mig så kan jag köpa Medium.
Sen tittade jag på när simon gymma.
Sen vare träning, yay.
Jag använde mina nya handskar och sparrde.
Det var skitkul och jag känner att jag kommer vara mörbultad i morgon.
I morn blire sthlm! Simon ska ha jeans och i morn kommer cash!


 
                                       +

 = true?

Kommentarer
Postat av: ida

sweet, vart nagonstans gick du pa intervju?

2009-02-27 @ 03:41:04
URL: http://idalinderbrandt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0