Återigen värk.

Hallå.  Thaiboxning igår! Fyfan, det var hemskare än den förra träningen. Eftersom vi är 30 pers i ett tiokvadratsrum blir det typ regnskogsvärme i hela rummet. Asså jag är en person som aldrig lätt blir svettig, men när man kom in i det rummet kände man typ att ens armar blev blöta. EUW. Asså det avr ju inte mitt svett, det var ju svett som avdunstat från andra personers kroppar... den här gången gjorde vi typ 500 situps. och jag hade redan träningsverk i magen, ajajaj. Fast det är så skönt efteråt när man går ut i kylan och man känner sig helst stolt och typ fräsch ( även fast man är indränkt i 30 andra personers svett).

Men idag äre ju inte lika kul, eftersom jag knappt kan gå för mina ben är helt möra. Hoppas min kropp hinner läka inan nästa träning på tisdag! Idag har jag ätit på stan med jytte kicki och joanna. Jag är typ trött på nancys :( tråkigt. Men roligast var på bussen när en kille somnat och hans år hängde ner på golvet, hahah fan vad jag garva.

Btw, jag hatar is. Jag halka omkull igår när jag gick till träningnen :(


Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj! Jag blir förvånad att DU halkar och gör bort dig lite smått sådär ;)

2009-01-24 @ 18:57:17
URL: http://johannakarlsson68.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0