It's time to get it hot!

Hellouuu readers!

Men Hej. Hm okej update: Nyår var askul :D Hade jätteroligt med nytt folk och caroline johanna och mattias. Somna 4 så nu var i jetlag i ett par dagar efteråt, sov till 3 en dag, usch usch.

I lördags var det tjejkväll hos Jytte i sorunda ( nynäshamn typ ). Frida, amanda, Lisa, Jonna, Joanna och joannas kompis var där och vi hade askul. Vi spela Buzz ( gissa vem som vann?!!!) sen lite Wi, sen pratade vi flera timmar. Sen sov vi 6 pers i en 180 säng, haha jag frös nästan ihjäl på morgonen. Sen tog vi bussen hem vid 1.

Lite update om min pappa då, nu är han opererad och hans arm är som mitt lår och han har typ två armbågar p g a svullnader. Sedan har han även ett 30 cm långt blå/röd-märke på baksidan av armen som inte ser så trevligt ut. Han skulle ju egentligen åka tillbaka till Usa igår men han åker i februari/mars för att han ramla. Otur kan man ju ha asså.
 
På söndagen kom simon hem från norrland that bastard. Jag fick två lax, tack älskling <3! Haha nej men hans farbror har en fiskfabrik där så vi fick två i present, hihi så snällt så. Vi har vart hemma hos mig i två dar och kollat på film och så, det var mysigt :)

I morgon blire stan med girlsen tror jag :D hejdå alla!



Från nyår!

Kommentarer
Postat av: davidsundgren

trodde du fick två lax, asså 2 tusen

hehhe

2009-01-11 @ 15:31:56
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/
Postat av: elin

nej två fiskar vare :D

2009-01-11 @ 19:13:30
Postat av: elin

nej två fiskar vare :D

2009-01-11 @ 19:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0