Naw på Niki

Helllu babes!

I går var jag med girlsen och shoppade i sthlm, trevligt som vanligt med de läckerbitarna :). Shoppade loss som vanligt
:(. NO MONEY LEFT WHAT SO EVER!  Vira tyckte jag skulle skaffa hjälp mot mitt beroende när jag ville låna 200 till bion, men jag hittade lite cash i mitt rum so it all works out.

Åh idag kom lilla Niki hem till oss igen ( hon är här typ varje dag) För er som inte vet har in moster, som btw är min granne typ, har skaffat en jackrussel terrier. Hon är hur söt som helst och är jättebusig och har ett hetsigt humör men är så söt så det gör inge. Eftersom hon är valp och pua ( min moster) har ett busy liv behövs Niki passas ofta, good for me (Y). Jag och simon ska passa henne på lördag 4-7. Och i morgon ska vi på bio på Heron och se yes man, hoppas den är bra men jag har inte hört nåt dåligt om den än i alla fall.

seee you





Sötaste bäbyn

Kommentarer
Postat av: elin sjögren

yes man är helt okej :) inte dålig tyckte inte jag.

2009-01-10 @ 23:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0