Ni är söta

Heeeeey babes!

Idag var jag mycket trött på morgonen, jag hann inte ens ta gympa kläder :( stackars mig. Jag som trodde det var kallt så jag tog värsta gympadojjorna sen när man kommer ut så äre snö på marken. Men jag hann inte springa i och byta så jag fick bli askall om fötterna :(  Sen hade vi äckelhistoria, det suger apa. Jag dör typ där. Asså vi gör bara saker för fördriva tiden. Sen hade vi rast och jag köpte en macka <33333 men den visade sig va bränd! Jag hade väntat hela lovet på en macka sen var den typ mörk för den vart  ungnen för länge, fail. Jag vart upprörd. Sen fick jag joanna bex och menge i uppdrag att GÅ till Ica maxi för att ta kort för vi inte var med på idrotten. Fan heller. Vi tog bussen ner till centralen och bytte buss och tog sen den som stanna precis vid ica maxi typ ;) sen tog vi bussen tillbaka, men jag och joanna hoppa av tidigt och gick långt. Power eller vad?

Och bara så alla vet så ha jag GÅTT upp till skolan tre dar den här veckan. Alla blir helt chockerade att JAG går upp. Typ: " GICK DU ELIN??!! " Men jag är stolt, jag känner mig bra när jag gör det, även fast jag typ dör av hjärtattack. I sommar kanske jag går upp varje gång vem vet ;).

Kommentarer
Postat av: ida

good job sotnos :D

2009-01-16 @ 16:57:07
URL: http://idalinderbrandt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0