Cheesecake

Jag hittade ett recept i veckorevyn på cheesecake och tänkte Hmm jag har aldrig gjort det, jag provar nog.
Jag tror närmare bestämt att jag bakade den på en lördagkväll ( jag var inget totallt offer jag hade jobbat och var sliten faktiskt). Den tog fan 2 timmar och göra, och jag tänkte på vira när jag gjorde den så man kan säga att den var till henne.
När den är klar tar hon inte ens en bit " Jag är mätt " säger hon. Fyfan...

Mitt sista kort var petter, men han tog en bit och åt inte ens upp! " Den var väldigt mäktig" Mer än 2 tredje delar av kakan står i frysen och bara står.
Mamma säger bara att hon inte är sugen, och inte ens david ( www.daevidsundgren.blogg.se) tog inte ens när han var här idag. Det är sista gången jag bakar i alla fall...

 

Kommentarer
Postat av: Olivia

Cheesecake är ju jättegott! :O

2009-06-17 @ 11:27:04
Postat av: Olivia Bröms

Jag hade käkat hela! :D

2009-06-17 @ 20:21:27
URL: http://oliviab.devote.se
Postat av: Anonym

SV:

Tydligen tycker ingen annan det :(

2009-06-17 @ 20:49:34
URL: http://eeelinskoglund.blogg.se/
Postat av: alexander tideman

den ser grymt god ut!:D

2009-06-20 @ 23:49:59
Postat av: angelica

uppdatera mera :P

2009-06-21 @ 12:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0