Gårdagen, what a blast

Igår kollade vi först på massa filmer i ett mörkt rum, kul.
Sen gick de rykten om vad vi skulle göra på eftermiddagen tsm med klassen.
Brännboll, Tom tit, tipspromenad?
Vi fruktade det värsta och det vart det så klart.
I bilden dit med Tony fick vi veta att det skulle bli minigolf, MINIGOLF!
Jag har nog inte vart så besviken sen de tog bort blåbärsmuffins på ICA.
Sist jag spelade var i turkiet och jag vart så arg på vira så jag höll på att klubba ner henne.
Nä tålamod och sånt är inte riktigt min grej, jag vill bara skjuta iväg bollen så långt det bara går.
Vi spelade typ 4 hål innan vi gav upp.


Haha joanna vart lämnad kvar medans vi andra åkte i bilen till minigolfen, hon fick åka nästa tur. Fast om jag vetat vad som väntat hade jag nog sprungit till skogen och gömt mig...

Kommentarer
Postat av: Joanna

hahaha det kändes värsta förnedrande att bli lämnad sådär :( men vi fick åka med coola jannis istället :)

2009-06-12 @ 15:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0