Sjuk

Att vara sjuk kan gå och dö!
När jag är sjuk, det är då massa rolitg händer.
Det är då jag har planerat roligt inför helgen sen måste man avboka för att man typ blir dödsjuk.
Det är så tråkigt när man sitter och läser bloggar och bdb-böcker vad ens kompisar gjort medans man själv låg hemma både fredag och lördag.
Det suger.
Mitt immunförsvar är ju fan sämst!
Jag blir sjuk precis hela tiden.
Ska till affären och köpa tre backar med actimel som hjälper immunförsvaret.
Fast ofta de funkar.
Men ja är ju typ sjuk hela mitt liv. Ja hann ju liksom inte ens bli frisk ordentligt innan jag vart sjuk igen.
Nu ska jag äta C-vitamin hela veckan så jag håller mig frisk tills nästa helg!

Roligt som händer i veckan:
* Svenska läxa inlämning ( ej gjort )
* Hemprov under hela veckan samhäll.
*Nationellt prov engelska
* Radioprogram in
* Tidningsrepotage in
* Hemprov in

Kommentarer
Postat av: JYTTE

Nu får du banimmig bli frisk! <3

2009-03-29 @ 18:21:24
URL: http://jytte.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaaa tamefan!<3

2009-03-29 @ 21:22:19
URL: http://eeelinskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0