Vår! :D

Idag börjadevi kl 10.
Sen satt vi och lyssna TVÅ timmar om Israel och Palestina om hur de kriga.
Lite humorisktikt eftersom hela klassen typ frågade tanten efter " Vad krigar de om ?"
Och det kunde hon inte ens svara på.
Que? Värsta tråkigt, för det hon prata om berörde inte ens någon.
Det var inget sorgligt alls för hon berättade inget sånt.
Sen visade hon bara bilder på glada männiksor.
Hur ska vi då förstå vad det handlar om?

Sen gick i alla fall vi tjejer ner och åt på nancy's! Delicious.
Sen satt vi vid maren en stund.
Sen åkte Jytte och Joanna hem och jag och bex gick till donken
Jag åt glass med oreos, mmmmmmmm.
Sen åkte vi hem. Just nu känner jag mig värsta kreativ. Jag var sugen på att städa på bussen hem.
Och sen vill jag pyssla, jag tror jag ska göra en present till paula. Sen ska jag måla naglarna fint igen!
Jag undrar om det är det vackra vädret som gör mig såhär?

Puss.
P.s Är det någon som vet hur man gör såna där fina hjärtan här?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0