You're my world.

Mjaooooo.


Hej snuffar. ( alla säger det ordet nuförtiden har jag kommit på)

I alla fall. Igår såg jag melodifestivalen med mamma och papi för jag var sick.

Melodifestivalen gick som vanligt ut på att jag hatar alla och sitter och pratar genom alla låtar hur dåliga de är och till slut blir papi arg och skäller på mig och vi blir arga på varann.

Han mobbade mina små älsklingar EMD och jag mobba Sarah Dawn Finer och Alcazar.

Jag vet vad ni tänker, vad har hänt med pappa?

Fast sen blir vi alltid vänner för att våran favorit vinner aldrig.

Jag hejjade också på emilia, tyckte faktiskt hon hade störst chans i europa.

Men så vann marlena, det var väl bra.

Så länge inte måns vann, i'm good.


Sen såg jag Sin city. Fan vad bra den är.

Jag har till och med pratat i sömnen om den en gång, så det borde ju va ett bra tecken.
Jag har hört att det ska komma en tvåa nästa år, yaaay!
Den måste jag se. Senare ska jag passa djävulshunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0