You're the reason.

Mjao.

Hallu.
Usch igär när jag och david kolla film kände jag att jag hade ont i halsen.
Sen idag vaknar man såklart med ännu mer ont i halse och feber.
Jag som skulle på myskväll till jytte med girlsen :(.
Tråkigt. Men jag har hjälpt mamma och pappa städa lite idag.
Och mamma gjorde god middag. Och jag bakade äppelpaj.
Ni får se sen resultatet :)
Myser nog med familjen framför medodifestivalen och vilar upp mig.
GO EMD!
Haha. Man blir faktiskt förändrad när man ser de sjunga jenny let me love you fem gånger i rad på skansen.

Vi hörs senare. Pusss

Kommentarer
Postat av: Rimsby

haha, jadu, verklien, efter Jennie let me love you 5 gånger i rad på skansen så börjarm an faktist gilla den, helt rätt sagt där Elin ;D

2009-03-15 @ 10:18:22
URL: http://niklasrimsby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0