Oops I did it again

Idag vaknade jag 11, shit.
Jag som skulle upp tidigt och plugga satan.
Men jag har pluggat länge nu faktiskt.
Upptäckte att jag fick mail av Ida också, yaaaay!
Det är alltid det man hoppas på när man öppnar inkorgen.
Men jag hinner inte svara pådet nu, det tar skitlång tid.
Jag svarar nog på det ikväll.
I morgon äre matte nationella, blä.
Fast rykten säger att det är skitlätt att få g så jag hoppas på det.


Titta vilken fin kladdkaka jag gjorde?
Jag fick inte ens en bild på den när den var hel innan vira började roffa.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv, appsolut ska vi lägga till varndra på bloglovin=??

Ps. Vad tycker du om tårtan? :D

2009-05-12 @ 19:19:08
URL: http://ezzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0