Första advent

Igår kollade jag på Harry Potter 6 med Vira & Petter. Liten fin tradition vi har. Består typ av att vi kollar och skrattar åt alla eller att vira och jag förhör petter om hela filmen.
Ett fint ögonblick var när de pratade om att det var tvugna att hitta alla Voldemorts delar av hans skäj som kunde vara i olika föremål.
Petter: Uhoh nu måste Dumbledore hitta horokruxen som är olika föremål
Vira: Vadå är det Harrys glasögon :O?
( Hon var inte ironisk )

Idag i alla fall så jobbade jag 4 tim, nice med cash. Sen köpte vira och jag saker till bakning. Först spelade vi Bingolotto, som resulterade: Inga vinster och ett skapar hat mot Lotta Engberg.
Sen bakade jag. Det gick som en dans i början tills jag glömde mosa saffranen.
Antal raserianfall: 1
Det löste sig att mamma hitta en påse.




Fan vad fula, men men de är ju smaken som räknas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0