Giriga roffare

Asså jag verkligen bli sjukt irriterad på vissa männiksor. Som nu till exempel när jag la ut min jacka på blocket så bestämde jag mig för att kolla på väskor i fall det fanns nåt intressant. Då såg jag att det var skit många väskor till salu från Jimmy Choo kollektionen från H&M. Och grejen var att väskorna var samma pris som de i affärerna ( om inte mer ) och då är det säkert massa roffiga tjejer som har rusat till H&M när öppnade för kollektionen och köpte massa väskor för att sedan sälja dem på blocket för mer pengar. Så jäkla fult tycker jag. För tänk de som verkligen ville ha väskorna, ska de behöva betala med pengar för att vissa männiksor är så giriga?

Samma sak var det när Kiss var här i Sverige sist. Då var det också massa som köpte flera biljetter, och sen satte ut dem för 10 000 styck! Det är var helt sjukt. Också samma sak, tänk de som verkligen är fans. De får då lida för att folk bara ska tjäna pengar på allting. Varför ska de vara så?

Det roliga är att alla de där roffarna inte kommer få sina saker sålda, för nu lg det typ 20 annonser ute på blocket om väskorna. Hahaha rätt åt dem. Nu kan de sitta där med sina väskor de inte vill ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0