Mama I'm coming home

Idag var det första dagen i skolan efter lovet, inte allt för hemskt att gå upp men det blir väl värre i morgon I guess. Och det var inte nice att släppa in Alfons som vråla som en stucken grisg tio i 7 ( skulle faktiskt gå upp 7 ).
Skolan var ganska okej, bara tre lektioner och sedan två omprov, ge mig G Gud! I går satt jag och var förundrad över hur långa mina naglar blivit. Asfina var de. Under dagen gick tre av dem av. Great.

Ida och jag var på gymmet idag, det var roligt faktiskt. Men det var grymt jobbigt och jag är lika tränad som en noshörning, och vig för den delen. Men vi ska gymma tre gr i veckan i en månad nu, duktiga duktiga.


Bjuder på en bild på mig som jag såg ut på Halloween! Jag var Tönt/Nörd

Kommentarer
Postat av: fridelinen

sv: kalle blomkvist är bäst! båda filmerna visades en efter en på tv idag (Y) ;)

2009-11-03 @ 16:10:46
URL: http://fridelinen.blogg.se/
Postat av: josephine

sötaste nörden jag någonsin sett i alla fall :D haha! :)

2009-11-15 @ 17:06:13
URL: http://josiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0