Plommonsnusk

Usch. Jag upptäckte nåt orange på min nya hemstickade halsduk gjord av mammis, jag gissar att det är från viras och mitt " Ruttna-plommon-som-ligger-på-marken-krig" på landet i lördags. Viras idé såklart, märks att hon är 19 ibland haha. Jag hittade i alla fall det mest saftiga plommonet som det vällde ut en krämig orange smörja som exploderade över den man kastade. Rakt i ryggen!
 Sen fick vi sluta när pappa skrek: FOKUS NU!
Hmm... vi krattade löv, hur mycket fokus behöver man?




Nu kanske alla tycker jag hänger ut min stackars pappa, men jag har man på sig en så hemsk sak så frå man skylla sig själv. Men han verkade inte oroad när jag hotade med att lägga ut på internet så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0