Vilken Gud han var



Jag blir så glad när jag lyssnar på den här låten, men samtidigt blir jag frustrerad. Jag blir så galen när jag tänker på Freddie Mercurys död. Fy fan att dö i AIDS, och när man är så bra som han är och när man tänker på hur många liv han förändrat. Då menar jag inte bara med sin musik utan med att han var homosexuell och stod för det och det gjorde så att många andra ville stå för det. Just nu känns det som alla personer som förändrat andra dör. Tänker väl främst på Michael Jackson, jag menar om folk tog sitt liv för Michaels skull så lär han ju betytt och förändrat deras liv stort med hans musik. Människor inom media kan verkligen förändra folks liv så mycket att det är läskigt.

Tycker i alla fall Mercury förtjänar att bli hyllad stort, och inte bli i jämnförd med Eddie i idol som Josefin Craaford gör.
Då kan man lika gärna pissa på hans grav så att säga för att låta riktigt grov...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0