We rip this city

Första skolis idag. Hm. Men började första lektionen med ett MVG kul :D Fick betyget av temadagen vi hade i onsdags. Jag var nyhetsankare och Kjell tyckte jag var naturlig och duktig, kanske kan skaffa fram det och lägga på bloggen för det är väldigt roligt att kolla på haha.
Idag gymmade jag också, det var jobbigt och jag fick ont i skallen. Ganska onödigt att jag gjorde det också eftersom jag nyss hällt i mig två stora glas must, yes that's me. Men det var gott.

I morgon ska jag och Ida åka upp till Heron och kolla på New Moon, jag tror den är rysligt bra.
Men vém ska jag välja Edward eller Jacob? Jacob eller Edward? I DON'T KNOW!!





Kommentarer
Postat av: Olivia

Jacob såklart! Inget snack om saken! ;)

2009-11-23 @ 23:08:35
Postat av: Joanna

EDWARD lätt

2009-11-24 @ 14:32:53
Postat av: Amanda

jacooob grrrr.

2009-11-24 @ 14:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0