And I go back to black

Vild kväll igår helt klart.
Farmor&Farfar middagen var precis som den brukar. Man äter tills man mår dåligt, alltid 4 rätter. Sedan kommer pappa och farfar insmygande på diskussionen "Zlatan". Pappa försvara Zlatan för sitt liv och farfar dissar honom. Diskussionen glöms några timmar tills man ser Sverige matchen på reklam på TV. Då blir det vilt igen. Det slutar med att alla är emot pappa, till och med jag ( WHAT?!). Men jag har faktiskt liiiite svårt att se Zlatans storhet. Tillbaka med Alexander Östlund! Min stjärna.

Idag vet jag inte vad dagen bjuds på. Vira vill att jag ska följa med på Garnmässan i Kista, vet ej om jag är sugen. Men kanske det för hellre det än att sitta hemma glo, och framförallt inte plugga! No way att jag pluggar idag. Hellre att jag sitter och pluggar imorgon tills jag grinar, så somd et brukar bli. Ikväll kanske det blir att umgås med Jytte. Sure hope so.


Kommentarer
Postat av: thilda

haha gör jag! xD alltså din stora syster? hon är ju typ världens coolaste och snyggaste..



btw, måste berätta om medialektionen idag -.- haha vi blev klara och allt blev bra, men det va bara amanda och jag som va där, och du förstår nog hur det gick hahah men krya på dig! kram

2009-10-12 @ 18:53:59
URL: http://thildss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0