Don't you remember?

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå. Jag var helt klar för att gå och besöka gymmet med Ida, tills jag kollade öppentiderna och vi har 1½ timme för tidiga. Det är typ as jobbigt när sånt här händer, var liksom inställd på att dra typ nu. Anyways så ska vi börja gymma.  Men men, kanske börjar med ett nytt stickprojekt eller nåt.

Igår vakande jag i alla fall av att vira vråla som king kong att vi skulle till mormor och äta pannkakor, mums!
Det blev Bamse spel, retning av noel tills han drog mig i håret hehe och  fia med knuff ca 1 varv.
Och ikväll ska jag jobba, nooooooooooooooooo! Är trött.


Kommentarer
Postat av: fridelinen

sv: din forever! ;)

2009-10-29 @ 17:14:27
URL: http://fridelinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0