Just beat it

Började dagen med en sovmorgon, då hann jag se hela Vakna med The voice, yay!
Det är faktiskt en rolig start på morgonen när man ser det. Jag tycker det är jätteroligt med roliga pratgubbar eller vad de heter. Skolan var i alla fall ganska chill, bara två lektioner. Och ni stackare som hade språk på eftermiddagen så lider jag stort med er. Det känns verkligen som språk är det som tynger ner Spme2:s liv. Alla verkar vara onöjda med sitt språk.

Men men nog om skolan. Ikväll är idol, fan jag som lova att jag inte skulle bli fast, men det blev jag... Men ikväll blir det Michael Jackson tema. Ska bli spännande att se vad han har för låtar för har ingen koll på vilka haha.


Kommentarer
Postat av: thilda

nicklas är min älskling!

2009-10-18 @ 00:16:14
URL: http://thildss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0