Situationen i mitt rum

Jag håller på och städar mitt rum nu när jag har lov.
Det ska man ju göra på loven, asså göra saker man inte hinner när man inte har lov.
Jag har i alla fall rensat ut garderoben, det blev två feta kassar med kläder.
Jag ska skänka till myrorna eller nåt annat, snäll va?
Det är egentligen fina saker, bara saker jag aldrig kommer använda haha.
Så nu tar jag en paus i alla fall från städandet, jag är trött för jag jobbat så hårt.
Jag klippte mig i imorse också, det vart fint :)


Så här går det till när jag städar, jag vräker ut allt ur garderoben och sliter ut allt ur alla väskor

Kommentarer
Postat av: Paps

Vaddå...sådär ser det alltid ut...

2009-10-27 @ 18:34:57
Postat av: thilda

uppdatering elin :D!!

2009-10-28 @ 20:33:19
URL: http://thildss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0