Spyr på allt

Idag spyr jag på allt.
Jag spyr på att jag inte är morgon pigg och går upp 10 innan bussen går.
Jag spyr på att jag tror jag ska orka sminka mig på bussen.
Jag spyr på att ha foto och att framkalla bilder som inte ens är mina.
Jag spyr på att jag köper en macka som smackar beskt i skolan.
Jag spyr på att det jämt ska vara drama.
Jag spyr på att jag somnar i soffan hemma när jag endast vart i skolan 2 tim.
Jag spyr på att jag somnar i soffan hos mormor, igen.
Jag spyr på att jag är vit och spinkig som ett skelett och inte orkar bry mig.
Jag spyr på svenska folket som har världens sämsta smak och inte kan rösta.
Jag spyr på att inget blir som man vill.

Åh jag känner mig så lycklig, positiv och glad just nu. Hoppas alla njuter av detta inlägg lika mycket som jag.


Tur att man har kompisar som står ut med en vissa veckor som dessa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0