Blir en lista...



@ Postkodmiljonären
Det är faktiskt riktig kul, speciellt med tanke på att jag platsar väldigt bra där med tanke på att jag kommer upp till 10 000 varje gång, och idag till och med till 20 000! ( Förväntar mig att Rikard skickar hem checken snarast) Men anyways, det är roligt med frågesportar. Ett minus är väl att jag saknar Bengt <3, han var bäst!

@ Att Vira kommer hem på helgen
Ni som vet ju att min syster Vira går på skola i norrtälje ( ca 3 tim härifrån) och det känns värsta tomt utan henne. Det är jättetråkigt. Det känns konstigt när en man vart med hela livet frågar vad som hänt i veckan, det ska ju hon veta liksom. Men som sagt det är värsta bra att hon kommer hem på helgerna. Speciellt när hon får  saker från Make Up Store som hon ger mig höhö. Älskar samtal som lyder " Vad vill du ha från make up store ?"

@ Fucking Åmål
Världens bästa svenska film! Jag ser denna film som en verklig kultfilm som alla borde se. Jag såg den första gången när jag var 13 12 skulle jag tro och det blev snabbt en favorit. Jag och Olivia kollade alltid på den och gravade ihjäl oss och lärde oss alla repliker. Tur att simon köpte den i går, dåligt var att jag satte mig på den så fodralet vart knöligt...


@ Björnjakt
Jaa då var det detta med jakt igen. Okej jag kan väl erkänna att man behöver ta hand om älgarna för de skadar ju sig själva och människor om de springer ut på vägen, men björnar? Hur stor chans är det att en björn luffsar ut i vägen? Och de kan ju inte direkt sparka som älgarna gör med sina klövar. De har ju horn med. Jag håller med min pappa i detta ämne.  Citat av paps: " Det är väldigt konstigt att varje gång en jägare är ute i skogen så har han en bössa med sig och måste skjuta björnen i försvar" Håller med 100 %! Låt björnarna vara era krigsgalna bastards. Om ni nu stöter på en , klättra upp i ett träd som en riktig man ist för att skjuta ett oskyldigt djur jäkla fegisar!!!

@ Fjortisbloggare
Vad finns det att säga? Tycker det räcker nu och dem som verkligen kämpar för sin blogg, ( som Foki ) ska få cred. Inte dem som sitter och bråkar och tjänar tusenlappar på det, fett dåligt.

@ Idol 2009, igen!
Varför är det bara mesar som är med i år? Folk grinar ju bara hela tiden i år. Jag trodde det var ett sång program och inte ett snyftprogram. Asså till och med killarna grinar ju. Det känns som alla är så desperata att va kända så att om de inte går vidare i idol så är livet förstört, för de grinar ju som det vore förstört. Asså snälla någon, inser de inte att de blir inget av idol. Men visst folk kanske vill va med i high school musical musikalen som Kevin Borg, vad vet jag...


Kommentarer
Postat av: thilda

ååååh fucking åmål är den bästa filmen genom tiderna.



"sa jessica det? är det säkert? sa jessica att elin tycker jag är snygg" haha ååh kan ala repliker utantill. den är så underbar <3

2009-09-28 @ 20:04:15
URL: http://thildss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0