'

@ Lön
Okej lön är väl alltid bra? Men jag känner extra passion för den just nu eftersom jag fick mitt lönesbesked, tack gud. Nej men det känns faktiskt som man behöver lönen mer på vintern för då måste man köpa mössor, vantar och halsdukar och massa varma tröjor. Och på sommaren så finns det så mycket saker man kan gör ute utan att betala, typ sola och bada. På vintern kan man typ bara gå å bio = 200 spänn.

@ Sushi
Jag älskar sushi. Jag äter det minst en gång i veckan för jag bor ca 100 m från världens godaste sushi. Det som är så bra med sushi är att man kan äta det hur mycket som helst för det är inte onyttigt och man blir inte så där äckligt mätt som man blir när man äter pizza eller McDonald's. Ni som inte provat, gör det! Sluta va så mesiga.

@ Feta halsdukar
På vintern är det så mysigt med en jättetjock halsduk. Den värmer hela kroppen när man har på sig den. Jag har flera stycken som jag älskar. Jag tycker också att det är skitsnyggt. En annan sak som är positivt med det är att man kan gömma iPod sladdarna i den och lyssna på musik under genomgångar i skolan.




@ England
Jag tycker verkligen England är ett tråkigt land. Vad finns där typ Big ben, wow...Sen regnar det hela tiden också, (som om vi inte fick nog med det här). Sen är det svindyrt också. Alla ba åh jag vill åka till London och shoppa, varför det? Man har ju ändå inte råd med nåt för det är skitdyrt. Sen kommer alla tråk kändisar därifrån. Som Jude Law och Kate Moss. Jude Law är världens offer som gör 15 åringar gravida typ och har värsta fjoll dialketen och Kate Moss som ser ut som en surpuppa hela tiden. Nej tack till England.

@ Idol 2009
För det första tycker jag den nya juryn är skittrist. Ge tillbaka Kirsthi för tusan! Man vill ju höra hennes halleluja moments och Daniels damp. Inte när Andreas sitter och spänner ögonen i alla stackare. Sedan har jag faktiskt ingen stor lust alls och sitta och titta på när Anders Bagge åker runt i Bullebyn och åker hem till folk och lyssnar på dem när de sjunger. Man tittar ju på idol för att se folk sjunga och göra bort sig. För lite auditions!

@ Älgjakt
Nog för att jag är livrädd för älgar är älgjakt en mycket dålig upptäckt. Man går runt i skogen och skjuter ihjäl vissas mammor. Hur hemskt är inte det? Okej okej, jag vet att det är till för att de inte ska springa ut på vägen, men vissa gubbar tar det ju bara som en lek. Typ garvar och skriker jippie när de skjuter ihjäl en och sitter sedan och flinar vid liket. Usch.


Kommentarer
Postat av: erik

gääääääääääsp

2009-09-14 @ 18:06:05
Postat av: JYTTE

Vilken diss mot Joanna :( Jag älskar iaf England! :D

2009-09-14 @ 18:25:50
URL: http://jytte.blogg.se/
Postat av: Elin

SV: Jytte, jag vet men jag gillar inte england, men Joanna är OK :)

2009-09-14 @ 21:09:32
URL: http://eeelinskoglund.blogg.se/
Postat av: Elin

SV: Erik, ingen bad dig läsa

2009-09-14 @ 21:10:20
URL: http://eeelinskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0