Has she lost her mind?

Idag hade vi en "ledig dag", menande att vi skulle stanna hemma och plugga. Jo men visst. Jag försökte i alla fall. Sedan åkte jag till jobbet. Då hade jag en kund som jag var tvungen att snacka engelska med. Sen efter ett par kunder så hade jag en annan kund, som jag helst plötsligt började snacka engelska med. Och jag märkte det inte ens, jag tänkte inte alls. Jag tyckte bara att han var ovanligt trög när han inte fattade när jag sa "vänd kortet" fem gånger i rad. Men han förstod väl inte vad jag sa stackaren. Sen när han betalat inser jag mitt misstag och skriker " MEN GUD JAG HAR JU PRATAT ENGELSKA MED DIG! FÖRLÅT! " Helt sjukt att jag inte märkte det ens. Jag vart knallröd i ansiktet, och det var en skaplig kö bakom med människor som antagligen tyckte jag var dum i huvudet. Shit vad jag skämdes, men den stackars kunden verkade inte ta illa vid sig i alla fall. Satt och flinade lite av händelsen ett bra tag efter.

Ironisk händelse: Jag satt på bussen och lyssnade på Ozzy Osbourne som brukar bita av fladdermösshuvuden, samtidigt som jag stickade små babyrosa handskar.


Kommentarer
Postat av: thilda

men du har ju hyffsat rakt hår, och du kan fan ha på dig/ha vad som helst och forfarande passa i det. och det är hur snyggt som helst nu på hösten/vintern när man har mössa. och ditt hår verkar ju växa snabbt, så om du ångrar dig kanske du bara behöver ha ångest i en månad, haha xD

2009-09-17 @ 19:28:55
URL: http://thildss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0