Mama schwein!

Nu sitter jag i skolan duktig som jag är och skriver på mitt sam-arbete om grissjukan, förlåt svininfluensan.
Det går ganska bra, bättre än med octomom i alla fall. Idag har vart en rätt chill dag. Vi började med foto på morgonen, och vi fick använda jätte gamla fina kameror. De togsjukt snygga bilder och jag hade massor med inspiration. Det var jätte roligt och jag längtar som tusan tills jag får min egen kamera, då ska det ut och fotas!
Idag har jag träning också, idag har jag bestämt mig för att ge järnet. Idag har jag inte ont i fötterna, inte än i alla fall så nu ska jag verkligen köra och springa som en galning.
Kanske skriver något litet inlägg ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0