The only one I love

Idag började jag kl 8 med spanska.
Jag upprepar 8!
Men spanskan är rätt tolig har jag kommit på. Idag regnar det också, nåt positivt med det är ju att jag kan ha på mig mina rosa gummistövlar. Idag är det optimalonsdag också, hiss eller diss? Jag röstar för diss. Varför kan vi inte bara ha det som vi hade förra året, det funkade väl eller? Men det verkar vara så i skolvärlden, man måste ändra på precis allting, oavsett hur bra det är. Då menar jag då hur de ska göra med nykvarns skolor. Att de ska dela upp alla olika stadier i tre skolor. Det ska tydligen vara bättre enligt kommunen. Men vadå, jag gick i samma skola 10 år och jag blev ju normal?
Anyways.

Idag ska jag i alla fall upp till Sthlm och kolla på Elvira när hon går visning för Make Up Store.
Ryktet säger att det blir en goodie bag, hoppas hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0