asked me if I needed a ride



Varför? Varför vill man se ut så där? Jag blir verkligen frustrerad av sådana människor. Jag tyckte verkligen att Heidi var skittsnygg innan detta. En av de snyggaste tjejerna i H-wood. Varför förstör hon sig med att lägga in 5 kilo skit i kroppen? Hon ser ju inte klok ut. Och kissie t.ex. Jag trodde hon bara spelade dum i huvet, men hon e antagligen seriös när hon gjorde K-kupa eller vad tusan det är. Dem lär ju inte kunna ha vanliga kläder, utan måste specialbeställa kläder för deras tuttar är enorma och resten av kroppen normal. Hemskt. Vad tycker deras föräldrar undrar jag? Hade det vart mina barn med basketbollarna hade jag skämts.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0